Historia
PATA NEGRA po hiszpańsku oznacza czarne kopytko. Czyli takie, na jakim noszą się świnie iberyjskie po lasach dębowych w regionie Salamanki na zachodzie Hiszpanii. Symbolicznie nazwać tak można kogoś lub coś cechujące się wysoką jakością, chlubnym pochodzeniem lub wzorowym zachowaniem. W naszym przypadku ta nazwa odnosi się do wyselekcjonowanych produktów, które w sposób etyczny sprowadzamy do Polski od tradycyjnych producentów. Nie inwestujemy w pośredników, nie szukamy drogi na skróty, nieugięcie i konsekwentnie poznajemy naszych dostawców od kuchni, wchodzimy do fabryk i sprawdzamy czy tak jak my, prowadzą swój business z pasji i z pełną odpowiedzialnością.


O nas
Nazywamy się Aleksandra Filipiak i Alejandro Capdevila, od 2014 roku prowadzimy sprzedaż produktów hiszpańskich. Nasza działalność zaczęła się na Wrocławskim Bazarze Smakosza, gdzie w każdą niedzielę na metrowym stole rozkładaliśmy kilka sztuk wędlin oraz serów i zachęcaliśmy zaciekawionych zakupowiczów do degustacji. Chorizo wywoływało na twarzy grymas zadowolenia, Jamon nieskrępowanej rozkoszy a ser Manchego natychmiastowej błogości. Polubiliśmy to zajęcie, sprawianie radości, zapewnianie przyjemnych doznań smakowych, zaciekawienie innym smakiem. Od tego czasu nasi klienci stali się dla nas największą motywacją w dalszych poszukiwaniach dobrego smaku oraz bezkompromisowej jakości. Na przekór masowym dostawcom produktów niewyrazistych i bez charakteru oferujemy to, co jest najlepsze, to, co jest PATA NEGRA.