Wysyłki, dostawy, czas realizacji

Każde zamówienie pakujemy w naszym sklepie stacjonarnym w ciągu jednej doby. Jeśli aktualnie nie posiadamy produktu lub wariantu przez Was zakupionego skontaktujemy się z Wami mailowo lub telefonicznie, aby zadecydować o zmianie zamówienia.

Zapakowane zamówienia wysyłamy kolejnego dnia i powinny być do Was dostarczone następnego dnia roboczego. Ze względu na to, że kurierzy nie dostarczają w soboty, nie wysyłamy towaru w czwartek ani w piątek, aby paczka nie przeleżała w firmie kurierskiej przez weekend.

Jeśli zależy Wam na dostawie przed weekendem bardzo prosimy o notatkę lub kontakt o treści pilna sprawa a dołożymy wszelkich starań, aby szybko nadać przesyłkę.
Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych.

Odbiór osobisty jest możliwy w lokalizacjach:

PATA NEGRA
Hala Tęcza – stoisko 65,
ul. Jerzego Bajana 1,
54-129 Wrocław
tel.: 506 338 941
Godziny otwarcia:
pon.-pt. 10:00 – 19:00
sob. 9:00 – 17:00

EL CATADOR Saska Kępa
ul. Zwycięzców 19 (Saska Kępa),
03-931 Warszawa
Tel.: 22 612 63 24
Godziny otwarcia:
pon.-sob. 12.00 – 21.00

EL CATADOR Rozbrat 34
ul. Rozbrat 34 (Solec),
00-429 Warszawa
Tel.: 22 625 12 66
Godziny otwarcia:
pon.-sob. 12.30 – 20.30

EL CATADOR Koszykowa 58
ul. Koszykowa 58,
00-637 Warszawa
Tel.: 22 521 00 13
Godziny otwarcia:
pon.-sob. 12.00 – 20.00

Informacje

Jak znaleźć swój upragniony produkt?

  1. Wybierz kategorię w menu na górze strony np. sery.
  2. Następnie konkretną grupę towarową, która Cię interesuje np. sery owcze.
  3. Spróbuj również skorzystać z lupki w prawym górnym rogu paska menu wpisując np. manchego.

Zakupy

Każdy produkt zawiera dokładne zdjęcia i jest prezentowany w kilku ujęciach. Starannie i solidnie tłumaczymy dla Was opisy przygotowane przez producentów, którzy najlepiej znają swoje produkty. Zapoznanie się z ich treścią pozwoli jak najlepiej poznać oraz niemal organoleptycznie poczuć smak i zapach hiszpańskich smakołyków. Staramy się dodatkowo inspirować Was propozycją przygotowania posiłku z wykorzystaniem naszych produktów jako składnika, który urozmaici i wzbogaci codzienną dietę.

W przypadku serów podane ceny dotyczą kostek o wadze 250g lub 200g. Natomiast wędliny pakowane są po 150g. Wszystkie produkty pakujemy próżniowo w naszym sklepie stacjonarnym. 

Jeśli zdecydujesz się już na konkretny produkt, dodaj go do koszyka.

Teraz możesz przejść bezpośrednio do kasy lub kontynuować zakupy (dodać kolejne produkty).

Logowanie i Rejestracja

Zaraz po wejściu na stronę PATA NEGRA zachęcamy do założenia własnego konta. Rejestrując się na samym początku, zachowasz historię swoich zakupów oraz będziesz mógł śledzić swoje zamówienie.

Dzięki prowadzeniu historii zakupów zapamiętasz, które produkty z naszej oferty zostały przez Ciebie wypróbowane, a także od czasu do czasu będziemy mogli zaproponować drobny upominek.

Jeżeli nie zrobisz tego od razu, to będziesz poproszony o podanie niezbędnych danych podczas składania zamówienia.

Wystarczy wybrać swój login i hasło oraz wypełnić prosty formularz. Możesz również dokonać zakupów bez rejestracji, jako gość.

Zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera. Obiecujemy pisać o rzeczach inspirujących i pokrzepiających a także raz na jakiś czas uhonorować Was rabatem na zakupy.

Płatności

Akceptujemy wszelkie dogodne dla Was formy płatności. Zapłać wygodnie za pośrednictwem platformy Przelewy24, lub skorzystaj z opcji przelewu tradycyjnego. Możemy również wysłać zamówienie „za pobraniem”, które opłacisz u kuriera, a w przypadku odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym można zapłacić za zakupy kartą lub gotówką.

Jeśli interesuje Cię otrzymanie faktury za zakupy w naszym sklepie, możesz to zgłosić dokonując zakupów. Fakturę prześlemy drogą elektroniczną.

W przypadku przelewu tradycyjnego prosimy o opłatę zamówienia na poniższe dane:
ISOLASYSTEM Sp z o.o.
ul. Racławicka 27/3C
53-149 Wrocław
NIP: 1010005241
Nr konta: PL 07 1050 1575 1000 0090 3201 0671

Zwroty, reklamacje

W przypadku zakupu przez sklep internetowy przysługuje Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od otrzymania od nas przesyłki. Informację o chęci zwrotu należy przesłać na adres mailowy: aleksandra@patanegra.pl. Prosimy o dokonanie zwrotu paczki na adres naszego sklepu stacjonarnego: Hala Tęcza, ul. Bajana 1, stoisko 65, 54-129 Wrocław. Gdy otrzymamy zwrócone produkty, zostanie Wam zwrócony koszt zakupu. 

Nie przyjmujemy zwrotu produktów, które zostały przez Państwa napoczęte lub rozpakowane. Jeśli towar uległ zniszczeniu w trakcie dostawy bardzo prosimy o przesłanie fotografii po otrzymaniu paczki. W takiej sytuacji musimy zgłosić szkodę firmie kurierskiej. Jeśli z powodu naruszenia opakowań lub innej wady produktu czujecie Państwo potrzebę zgłoszenia reklamacji, prosimy o opisanie sytuacji wraz z fotografiami na email: aleksandra@patanegra.pl

Mają Państwo 3 dni na zgłoszenie reklamacji drogą elektroniczną, a następnie 3 dni robocze na odesłanie do nas uszkodzonego towaru. W tym czasie przyjrzymy się Waszym żądaniom i ustosunkujemy się do nich w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

FAQ

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 7 dni roboczych. Nie wysyłamy paczek w czwartek ani w piątek. Jeśli zależy Wam na szybkiej dostawie, bardzo prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w dniu dokonania zakupu, lub dopisanie uwagi przy dokonywaniu zamówienia.

Czy wysyłacie wino na adres odbiorcy?

Niestety licencja na alkohol nie pozwala nam na wysyłkę wina na adres odbiorcy. Ewentualnie istnieje możliwość odbioru wina w naszym sklepie partnerskim, EL Catador, w Warszawie.

Czy jedzenie zostanie dostarczone w odpowiednich stanie?

Dbamy o to, aby naszym produktom na każdym etapie drogi zapewniono odpowiednie warunki. Również przy wysyłkach kurierskich staramy się odpowiednio zapakować produkty, aby mieć pewność, że dotrą do Was w idealnym stanie. Samodzielnie pakujemy sery i wędliny w worki próżniowe, aby zatrzymać proces dojrzewania i zachować najlepszy stan produktu.

Jak obchodzić się z próżniowo zapakowanymi paczkami?

Wędliny oraz sery zapakowane próżniowo zapewniają najlepszą formę przechowywania długodojrzewających produktów. Dzięki odessanemu powietrzu wędliny oraz sery nie wysuszają się, przez co ich konsystencja pozostaje idealna, nawet jeśli przetrzymamy je dłużej w lodówce.

Kiedy zdecydujecie się na skosztowanie wędlin lub sera zapakowanego próżniowo, należy wyjąć produkt z lodówki ok. 1 godzinę wcześniej, aby osiągnął temperaturę pokojową i dopiero wtedy otworzyć paczkę.

Szukam konkretnego produktu, który znam z Hiszpanii, ale nie mogę go odnaleźć na stronie PATA NEGRA.

Hiszpania to kraj o bardzo dużej różnorodności i dywersyfikacji kulinarnej. Nasza oferta zawiera wybrane przez nas produkty, które uznajemy za flagowe produkty reprezentujące kuchnię hiszpańską. Staramy się poszerzać asortyment, aby każdy znalazł coś dla siebie, aczkolwiek sprowadzenie wszystkich produktów, które kosztowaliście podczas wakacji w Hiszpanii jest niemożliwe 🙂

Scroll to Top